Προγραμματίζοντας δημιουργώ παιχνίδια
Στην εποχή που ζούμε, την εποχή της πληροφορικής και της τεχνολογίας, γεννιούνται νέες ανάγκες εκπαίδευσης για τη νέα γενιά.
Η πληροφορική και η τεχνολογία αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι τόσο της δικής μας ζωής όσο και των παιδιών μας. Στους περισσότερους από εμάς, αν και καταφέρνουμε να τις χρησιμοποιήσουμε, δύσκολα μπορούμε να τις εξηγήσουμε και να τις κατανοήσουμε.
Φυσιολογικά αυτό συμβαίνει και στα παιδιά μας.
Μαθαίνω να προγραμματίζω με το Scratch!
Το Scratch είναι μια καινούργια γλώσσα προγραμματισμού στην οποία δε χρειάζεται να πληκτρολογήσεις ούτε μια γραμμή κώδικα για να γράψεις ένα πρόγραμμα. Σχεδιάστηκε για να είναι διασκεδαστικό, εκπαιδευτικό και εύκολο στη διδασκαλία του προγραμματισμού. Έχει εργαλεία για τη δημιουργία αλληλεπιδραστικών ιστοριών, παιχνιδιών, προσομοιώσεων, παρουσιάσεων, κινούμενης εικόνας και πολλών άλλων προγραμμάτων.
Πρόκειται για μια σειρά από βιντεομαθήματα, που συνοδεύονται από ερωτηματολόγια, ασκήσεις, λύσεις των ασκήσεων, συνοδευτικά έγγραφα και παρουσιάσεις. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστα, διαποτισμένα με χιούμορ και πολύ μουσική, σε μορφή κινουμένων σχεδίων, στο αντικείμενο του προγραμματισμού ηλεκτρονικών παιχνιδιών με το λογισμικό Scratch.
Τα μαθήματα βασίζονται στην μέθοδο ΣΤΕΜ, που καθιερώθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής από τη δεκαετία του ’90 και είναι μια ενοποιημένη διδασκαλία συμπεριλαμβάνοντας κλάδους των φυσικών επιστημών, της τεχνολογίας, της επιστήμης των μηχανικών (Μηχανολόγων κ.λπ.) καθώς επίσης των μαθηματικών. Η εκπαιδευτική αυτή προσέγγιση αναφέρεται σήμερα με το ακρωνύμιο STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics – επιστήμη, τεχνολογία, μηχανική, μαθηματικά).
Τα οφέλη για τους μαθητές είναι πάρα πολλά. Δουλεύοντας με το Scratch τα παιδιά:
- κατανοούν τις βασικές έννοιες και δομές του προγραμματισμού,
- μαθαίνουν να επιλέγουν, να δημιουργούν και να διαχειρίζονται πολλούς τύπους πολυμεσικού υλικού όπως κείμενο, εικόνες, animation και ήχο,
- αναγνωρίζουν και επιλύουν προβλήματα,
- εμπλέκονται σε απροσδόκητες καταστάσεις που απαιτούν καινοτόμες λύσεις, αναπτύσσουν κριτική σκέψη,
- αναπτύσσουν επικοινωνιακές και συνεργατικές ικανότητες μέσω της online κοινότητας που διαθέτει,
- σκέφτονται, σχεδιάζουν και εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο.
Το Scratch 2.0 αποτελεί την πλέον δημοφιλή γλώσσα για τη διδασκαλία του προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.
- Τιμή: μόνο 125€ από 160 €
- για παιδιά από 10 – 16 ετών
- 8 Εβδομάδες / 2 ώρες
Και το e-learning – videoμαθήματα σε κινούμενα σχέδια για το σπίτι